Thursday 8 November 2012

TripToCameron ! :D

as'kum ! hye !

pada minggu lepas , sekolah kebangsaan parit bingan telah mengadakan awatan ke cameron highlands . awatan ini selama 3 hari 2 malam , antara yang terlibat ialah murid2 tahon 6 , guru dan sebahagian murid taon 3, dan 5 ! *macam buat karangan pulok*

hah ! disitu ar bermulanye cerita saya ! yg kat belakan uh saya , ateen ! comel x kami ! kat depannyer uh izzati yg selalu kawan saya ejek dgn mimik muka nye yg slalu berkerut ! depan dye elya , ala , anak si en.joha uh ! yg kai cermin mata uh ! canteq x ? mesti lar ! kawan sapa lar neh ! mereka semua nie skrg ngah gementar nak amek keputusan UPSR , mereka semua nie budax target ! harap2 lar dapat 5A+ amin.... 



gambo kabur cikit ! harap maap yer , rakan2 yg baek n comel ! >,<

time uh kat taman bunga kot , suka sangat tengok bunga nyer uh , terpikat rasa . kalo bole da cabut bunga uh bawak balik rumah , tanam kat umah ! tapi , malangnyer , dosa hukum nye mencuri bukan hak milik kita lar kan ? huuu~ :p


mintax maaf yerk , sebenarnyer bnyak lagi gambo neh , tapi disebabkan line nyer lambat , saya malas nak upload banyak lar yerk ! kalo nak tengok bnyak2 lgi , add saya di facebook , dan lihat lar album nyer , oke ! kpada yg membaca saya doakan semoga anda berbahgia ! terima kaseh . jumpa lagi ! >,<

:D

No comments:

Post a Comment