Friday 6 January 2012

Cik Belogie best friend !

wah ! arini saya nak bercerita tenteng my best friend saya !
nie dia ! yg bernama NUR QAMARINA !
yg sedap dipanggil nur qamarina !
atau rina !

nie lar sejak kami bertemu !
pada satu hari si dia datang dan menyuruh
cikbologie duduk sisebelahnya ....
di situ kami rapat dan akan menjadi kawan..
lama2 jadilah kawan karib !

wah ! nie kawan karib saya lgi satu !

nie kawan saya yg ke-2 !
namanya nur elya syazwani !
sedap merdu dipanggil elya ..
dia sama umo ngan saya taw .
kena amik upsr .. dup...dupp..rasanyan... :)
yg sebelah elya tuh adiknya .. ntah lar x ingat nama adik nya ...
nie pon best friend saya jugak ! ..

nie namanya nur ain nadzirah !
kami darjah 6 .
nak amik upsr ! ..
wah ! doakan kami taw !
saya mintx maap klau ada silap taw rkn2 !
upsr buat yg terbaik taw . dptkan 5 a+ .
naikkan nme sklh kite . jgn asyik fesbok jer . hehe :)
wah ! mesti banyk keja uma kan..kan... 
huu ~ mas0k kan kelas tmbhn lagi taw !
:( huuuu ~
ok .ok. gud luck guys ! love you all ! :)
wassalam ! .

No comments:

Post a Comment